Farvel Sydney, velkommen Woolgoolga

Siden sist har jeg vært på Bondi Beach, fantastisk strand!

1388372850861

Jeg har gått over Harbour Bridge, utrolig fin utsikt. For to dager siden tok vi fergen til Manly. Det var helt herlig, var der med gode venner, slappet av på stranden og badet. Høydepunktet var da vi badet etter at vi hadde sett en delfin hoppe litt rundt en mann i sjøen. Vi løp ut for å svømme og se om den kom til oss også, og det gjorde den! Den hoppet ganske nærme meg noen ganger, og en av gangene hoppet den kun én meter fra meg! Det er en opplevelse jeg kommer til å huske lenge!

20140106_132754

20140106_132816

Nå har jeg dratt videre til et sted som heter Woolgoolga. Stedet er kjent for et supert område for surfing. Derfor er jeg tre dager på surfekurs her. I går gikk vi tur på stranden og ved en campingplass, der kengeruene likte seg.

20140107_164008

20140107_163950

Jeg møtte Eva her, veldig tilfeldig! Hun er ei jeg kjenner gjennom politikken som også backpacker alene. Så veldig moro å se at verden er så liten. Hun spurte om det var middagskø vi sto i, og da jeg svarte «det håper jeg da inderlig» så hun veldig rart på meg. Og da gikk det opp for oss begge.

I dag prøvde jeg å surfe for første gang. Jeg var selvsagt veldig ivrig på å lære dette, så instruktøren lot meg være prøvekanin. Å, jada, jeg klarte det på aller første bølgen! Må skryte litt av nå. Det var veldig gøy.

Nå har jeg to dager igjen her, og så farer det videre til Byron Bay.

20140106_180213

One thought on “Farvel Sydney, velkommen Woolgoolga

  1. Klart jeg visste at du ville klare det på første forsøk ❤ Kos deg masse videre og sug til deg alle inntrykk, minner og erfaringer for resten av livet !! Klem fra Mammaen din som er veldig glad i deg ❤

Legg igjen en kommentar

