Reiseplan for resten av Australia

Det er mange som etterspør mine planer videre. Jeg reiste med en holdning om at jeg ikke skulle planlegge for mye, men reise steder jeg vil dra og være der så lenge jeg har lyst. Jeg har likevel vært nødt til å lage en plan for Australia, da det er maaange som reiser langs østkysten i Australia om sommeren her. Derfor skal jeg dele planen om hvilke steder jeg skal med dere.

  • En dag til i Byron Bay
  • To dager i Surfers Paradise
  • To dager i Brisbane
  • Fire dager i Noosa
  • To dager på Rainbow Beach
  • To dager på Frasier Island
  • En dag på Rainbow Beach igjen
  • Tre dager i 1770 (inkludert Australias nasjonaldag den 26. januar)
  • To dager på Arlie Beach
  • Whitsundays, to netter i seilbåt og en dag på øya
  • En dag på Arlie Beach
  • To dager på Magnetic Island
  • To dager på Mission Beach
  • To dager i Cairns (det er det nordligste punktet jeg skal i Australia)
  • Fem dager til Great Barrier Reaf der jeg skal ta PADIs dykkerkurs og få sertifikatet
  • To dager i Cairns
  • Ukjent antall dager i Melbourne (tar fly Cairns-Melbourne)
  • Great Ocean Road-tur på to dager fra Melbourne til Adeleide
  • Ukjent antall dager i Adeleide
  • Ukjent antall dager i Perth (tar fly Adeleide-Perth

Deretter er mine eventyr i Australia over på denne turen, og jeg tar fly til mest sannsynlig Singapore. Regner med å være i Australia til starten av mars.

Tenker på alle der hjemme!

 

Legg igjen en kommentar

