Noosa

Noosa har blitt et av mine favorittsteder i Australia hittil. Jeg oppdaget det egentlig ikke før jeg gikk en lang tur i dag, og så parker, skjulte strender og nydelig natur. Det er også utrolig fine hus her, jeg kunne lett flyttet til Noosa. Jeg dro til en strand et stykke unna hostellet. Det var herlig, og naturen i nærheten var det fineste jeg har sett så langt. Jeg fant et lite område med strand, skog og et tau man kan slenge seg ut i vannet med. Vannet var varmt og klart. Det var som tatt ut av en film.

På lørdag padlet jeg i Everglades-kanalen. Veldig fin tur og fin natur her også.

I morgen drar jeg videre til Rainbow Beach og skal snart til Fraser Island! Wohoo!

Mange spør hvordan det går med meg og hvordan jeg takler det å reise alene. Det går veldig fint, og jeg har blitt kjent med mange herlige mennesker. De få stundene jeg er alene føler jeg meg ikke ensom, men det er heller bare godt. Jeg har jo mennesker rundt meg døgnet rundt. Selvsagt tenker jeg masse på venner og familie der hjemme, men jeg vet jo at jeg ser dere om ikke så alt for lenge. 🙂 Det er lett å få venner som backpacker, og jeg har blitt kjent med mange andre som også reiser alene eller med andre. I dag kom to jenter jeg delte hostellrom med i Byron Bay inn på rommet mitt, og vi deler rom også her! Superhyggelig å se dem igjen, og de jublet da de så meg, selv om vi bare har kjent hverandre i to dager. Det var moro. Verden er liten når man reiser, og man blir stadig kjent med folk som kjenner noen du kjenner, møter reisende som har møtt de samme menneskene og lignende. 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Legg igjen en kommentar

