Magnetic Island

Magnetic Island var en rolig opplevelse, til forskjell fra de siste par ukene. Det var avslappende og ikke så mye som skjedde. Deilig. En av dagene leide vi en topless bil. Det var James, Julian, Dan og jeg, og siden det var jeg som hentet bilen fra utleieren så valgte jeg selvsagt den rosa, til stor fornøyelse for guttene.

Vi kjørte rundt på øya, og dro etterhvert til koalareservatet her. Mange fine dyr her.
På kvelden var det ladies’ night. Gratis drinker for jenter (og gutter kledd i kjole) i en time. Det var også leker, og jeg sa ja til å bli med på den første leken. Jeg konkurrerte med fem andre, og det gikk ut på å samle visse gjenstander, som for eksempel tre sko for venstre fot, staff-medlem og lignende. Og, ja, jeg vant! Jeg vant en mugge med øl, og delte litt med jenta som ga meg bh-en hennes, og med gutten jeg stjal en halvliter øl fra. Veldig morsom kveld.

Dagen etter dro Kai og jeg ut med barbiebilen og kjøpte gulrøtter og dro til et sted der det finnes mange ville (sultne) wallabys. Det kom drøssevis av dem frem, og vi matet dem og klappet dem.

Veldig morsomt å holde, kose på og se dyr jeg kun har hørt om og sett bilder av.

Legg igjen en kommentar

