Melbourne ♥

Dette er min femte dag i Melbourne. Melbourne er en by jeg har falt pladask for. Utrolig fin by, i tillegg til et særeget preg, med mer personlighet enn jeg noen gang har sett i en by før. Kultur er stort i Melbourne, og det merkes på de mange lokale konsertene på barene her, og på street art og annen kunst rundt om i hele byen. Før jeg dro til Melbourne registrerte jeg meg på en side som heter Couchsurfing. Der etterspurte jeg en sofa å sove på mens jeg skulle være i Melbourne. Derfor har jeg sovet i en leilighet hos to veldig koselige menn. De har vært inkluderende, laget mat til meg, tatt meg med ut og gitt meg mange tips. Jeg kunne ikke bedt om et bedre sted å være! Jeg fikk til å med en gjesteseng, og måtte ikke sove på sofaen.

Mens jeg har vært i Melbourne har jeg gått rundt i byen, shoppet, beundret street art, dratt på noen hyggelige puber, og møtt igjen ei venninne fra Sydney som bor her for øyeblikket. I dag dro jeg til Brighton Beach, og til et kunstmuseum.

Synd at jeg drar fra denne fantastiske byen i morgen, men jeg gleder meg masse til Great Ocean Road!

Bilde

20140217_162651BildeBildeBildeBildeBildeBildeBildeBilde

Legg igjen en kommentar

