Adelaide

Adelaide! Jeg er rett og slett stum av denne byen, og menneskene her. Aldri før har jeg møtt vennligere mennesker. Innbyggerne her er rett og slett genuint snille, blide, positive og hjelpsomme. Jeg er ikke overrasket over at dette er kåret til en av verdens beste byer å bo i.

Bilde

Hostellet jeg bodde på i Adelaide.

2014-02-24 15.25.49

En av Adelaides mange, fine parker.

En av Adelaides mange, fine parker.

Bilde

Omvisning i Haigh’s sjokoladefabrikk

2014-02-24 14.05.58

Så mye sjokolade!

Disse leilighetene ligger langs stranden nedenfor. Her skal jeg flytte når jeg er gammel.

Disse leilighetene ligger langs stranden nedenfor. Her skal jeg flytte når jeg er gammel.

2014-02-24 18.10.56

Så var man på vei til Perth.  Så solnedgangen fra flyet i nesten to timer!

Så var man på vei til Perth. Så solnedgangen fra flyet i nesten to timer!

4 thoughts on “Adelaide

  1. Så vakre bilder du har tatt, vakre jenta mi ❤ Er så kos å følge bloggen din, føler jeg er med på turen 🙂 Tusen takk for at du deler med oss ❤ Gleder meg alt til neste innlegg og bilder, klem fra Mammaen din som er veldig glad i deg ❤

  2. Kom over bloggen din, første jeg tenkte var sprekt! Har selv lyst til å reise alene, dette ga inspirasjon. Ha en fin tur videre, topp bilder 🙂

    • Tusen takk for det. Det er veldig spennende, selvsagt også litt utfordrende, men mest av alt morsomt å reise alene. Jeg har fått venner og opplevelser for liver fordi jeg nettopp reiser for meg selv. Lykke til med planleggingen din! 🙂

Legg igjen en kommentar

