Phuket && Phi Phi Islands

 

 

 

Phuket var et fint sted, men dessverre veldig preget av turisme. Det er ikke helt det man er ute etter som backpacker. Det ble likevel et bra opphold. En av dagene leide Patrick og jeg en katamaran. Dette var herlig og idyllisk.
DCIM100GOPRO
DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO

 

Jeg har fått tilbakemeldinger på at jeg ofte skriver om de positive aspektene med å reise. Dette er mye fordi reisen min har gått noenlunde problemfritt, og at når det dukker opp noen utfordringer klarer jeg fint å snu det om til noe positivt uansett. Men jeg vil uansett at bloggen min skal være oppriktig og ikke utelukke utfordringene jeg møter. Det er derfor jeg skal fortelle dere om hva som skjedde i Phuket. Patrick ble frastjålet mobil og lommebok da han var på Bali, så han levde på Jonathan da jeg traff på dem igjen. Jonathan og jeg tok begge ut penger fra minibanken en av dagene. Senere på dagen skulle vi betale med kort, og fant begge ut at vi ikke hadde kortet vårt. Vi hadde glemt dem i minibanken! Jonathan, i likhet med Patrick har bare ett bankkort! Heldigvis har jeg med flere kort, og dette var derfor ikke en stor krise for meg.

 

Dette er bilder tatt fra Phi Phi-øyene.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Legg igjen en kommentar

