Kuala Lumpur

Jeg tok bussen fra Singapore til Kuala Lumpur. Fem timer med den mest luksuriøse bussen jeg har vært i. Dette kostet meg ca. 140 kr. Bussturen gikk greit, men grensekontrollen var helt syk. Veldig folksomt, og folk var jo hysteriske. Løp til lukene, løp tilbake til bussene. Ekstremt.

Dagen etter kom svenskene som jeg møtte i Australia og Singapore hit, men planlagt denne gangen. Siden vi hadde samme plan booket vi samme hostell her, i Thailand og også flyet til Thailand.

I Kuala Lumpur har jeg sett Petronas Twin Tower, markeder og opplevd den annerledes kulturen og den billige maten og elektronikken! Jeg har kjøpt meg noen klær, en minihøyttaler, gopro-kamera og en minnepenn (128 GB for 27 kr, ble overrasket da den faktisk funket).

2014-03-09 13.24.08

2014-03-09 13.09.06

2014-03-09 13.19.55

2014-03-09 20.42.07

I natt drar jeg til Thailand!

2 kommentarer om “Kuala Lumpur

  1. Så utrolig mye du får ut av denne turen din, stolt av deg ❤ Bloggen din er levende og opplevelsesrik for oss som sitter hjemme og følger deg, gleder meg alt til nese innlegg 🙂 ArmenRundtHalsenKoser fra mamman din ❤

Legg igjen en kommentar